Alla inlägg den 28 september 2014

Av Emma Andersson - 28 september 2014 08:04

på för fullt känns det som.
Full rulle hela tiden.
Dagis/skola för de stora och de trivs så bra som tidigare, Jag myser hemma med Basse som för övrigt växer på för fullt. 54 cm och 4965 gram vägde han in på sist. Jocke jobbar fortfarande skift och har börjat träna, Han har sökt in på en sak. En riktigt stor och häftig sak så håller tummarna att han får komma vidare, Får besked om ett par veckor <3

Jag har börjat söka lite jobb nu med, Hade passar utmärkt med två helger i månaden att börja med nu framöver. Vill och känner att jag behöver komma ut lite mera, Basse är bara sex veckor men då jag inte ammar så finns det inget som hindrar han och de andra att mysa med pappa. :) Blev ju klar ned min handel och butiksbiträde utbildning precis när jag blev gravid med Basse men blev avrådd av läkarna att söka jobb så jag va klassad som en risk patient efter graviditeten med Benjamin så de visste ju inte hur det skulle fortgå med Basse men gick ju bra. :D

Idag ska vi iväg med hela Jockes jobb, Ska bli skoj. :) Vi ska grilla lite korv, ha picknick med oss och fiska så idag sticker vi till Småland. :)
Jag håller på att göra pizza bullar som vi ska ha med oss med. :)

Men nu ska jag pausa lite, Ta två bloss och en kopp rykande hett kaffe! :)

Ha en bra dag alla.

,- emma
...jag tror att en dag kommer det ske, Det är ödesbestämt...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards