Direktlänk till inlägg 19 oktober 2014

Söndag och regn

Av Emma Andersson - 19 oktober 2014 18:19

ja oj vad det regnar, Riktigt ruggit ute.. Tänt upp en del ljus här hemma nu när jag städat. Mysigt. :) Basse ligger och sover och Jocke är iväg med de två stora hos hans föräldrar..

Jag ändrade sovrum med ungarna idag med, Känns skönt faktiskt så nu har de det stora istället.. Åh vad jag hoppas att ngn flyttar ifrån här snart i någon av fyrorna så vi kan få den istället. :) Hehe..

Tvätt har med stått på shemat idag, Skönt att ha det avklarat. :)


Åh jag har fått en låt på huvudet, Thinking out loud heter den. Så jäkla bra! Har ni inte hört den så lyssna på den. Ed Sheeran heter han som sjunger. :)


Läste bloggar som jag brukar göra när jag dricker mitt morgon kaffe och tar två bloss.. Kom in på en blogg och vet inte om det va riktat till mig egentligen men kändes så, Kändes som att personen i fråga hade läst min blogg och sen skrivit på sin. Är det till mig det är riktat på din blogg så är svaret ja. Det jag skrev i min blogg.. Jag förlorade även er i mitt liv och jag tänker på er varje dag och ibland fantiserar jag om hur det vore om vi fortfarande hade haft kontakt. Oavsett hur framtiden ser ut och om ödet vill så ska ni veta att ni har gjort ett stort avtryck i mitt hjärta likaså i Mathildas. <3 Vi pratar om er till och från, Jag vill inte att hon ska glömma er även om jag vet att on inte kommer göra det på något vis. Hon berättar till och med för Benjamin vilka ni är.. Hon tycker det är häftigt som hon säger att hon har två av en sort när det kommer till mina föräldrar.

Jag må ha sagt många fel saker och agerat på fel sätt, Jag vet att det inte är en ursäkt men det är lätt att vara efterklok som man säger.

Jag har tänkt många gånger på hur det fungerat om man försökt igen, Men jag är helt ärligt talat livrädd för att öppna upp den dörren till hjärtat igen, Nu lever man på minnen och de bra. Men jag kan ibland inte låta bli att tänka på alla stunder och hur hela våra allas liv ställdes på kant, Jag ville inte komma in i ert och förstöra på något vis eller kräva något från er. Jag ville bara veta vissa saker och de fick jag svar på. Usch nu svamlar jag bara känner jag och tårarna är nära så nu ska jag sluta skriva...


Nu ska jag laga lite mat för nu är mina älskade på väg hem.

Ikväll blir det soffhäng och lite chips. :)


Hoppas ni haft en bra helg.


,- emma

...tankar...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Andersson - 23 maj 2016 19:52

Vi haft idag va? Så underbart att solen är tillbaka igen, Tycker ni inte? :) Har intagit soffläge nu med ett glas sockerdricka. Ikväll är de Criminal Minds - Beyond Borders med. Det är bra faktiskt, Men de vanliga Criminal Minds är nock ändå snä...

Av Emma Andersson - 23 maj 2016 06:17

Då vart det Måndag igen, Och vad gör jag? Jo går upp kvart över fem idag för en viss herr Sebastian ropade. Nu sover han dock gott igen, Jäkla unge. Haha. :) Inte lönt för mig att försöka få någon mer sömn innan jag lämnat barnen idag. Ska börja ...

Av Emma Andersson - 22 maj 2016 06:20

Jag kom i säng runt 01 inatt och 05:23 vaknar jag av att Basse ropar maaaaaaamma. Mindre roligt det men jag får skylla mig själv som kom i säng så pass sent, Jag gjorde iaf en flaska välling till honom och han har nu somnat om men jag då?! Nej. Jag b...

Av Emma Andersson - 21 maj 2016 13:42

Jajamen, Jocke drog iväg med de stora barmen för att fixa lite på bilen samt laga punkteringen på Benjamins cykel. Jag och Basse myser på här hemma, Dock vilar han en stund nu så jag dricker en kopp kaffe med Maria. Ikväll står de mys på schemat...

Av Emma Andersson - 19 maj 2016 12:39

grannen på en kopp kaffe och litta skitsnack! Va skönt att få pratat lite, Tror vi båda två behövde det faktiskt. Ska snart ta tag i hemmet och rymma undan lite och dammsuga av innan jag ska förbereda middagen. Idag blir de spagetti och köttfärss...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards