Alla inlägg under november 2014

Av Emma Andersson - 7 november 2014 10:14

Ja då va det Fredag igen!
Vet att det ekat tomt här ett tag men har varit full rulle på alla håll känns det som. Jocke jobbar numera ständig natt så jag är rätt trött om dagarna även om Basse nu sover mellan 19:15-06:00 ca med ett uppvak för mat men somnar lika fort igen. Jag har så svårt att sova ensam så vänder och vrider på mig en massa vilket resulterar i mindre sömn.
Sen har vi varit iväg uppe på Ullared, Släktkalas på Jockes sida, De stora barnen har varit i Karlskrona, Varit iväg på leklandet, Spelat massa spel och pusslat, lagt pärlplattor, Varit i kyrkan för planering inför Basses dop om hur vi vill ha allt osv, Bokat församlingshemmet för fika efteråt, Planerat inför Benjamins 3 års dag nästa månad. plus en massa mer så man känner sig ganska mör i kroppen och ovanpå detta så har ju Jocke träning med brandstationen, sen är det ju alla vardagsbestyr som måste göras så man är ganska så slut i kroppen. Men nu känns det som man har organiserat upp saker så man fått lite mer struktur och inte känner så mycket stress mera. :)

Idag ska det handlas en del saker inför dopet som vi måste ha. Känns skönt att vi får det gjort med. :) Sen i morgon får vi besök av min finaste Sara. :) Blir nog en cider, kortspel och massa snack. :) Ska bli mysigt. :)

Nej nuska jag mysa vidare med mina små pojkar innan Mathilda ska hämtas i skolan och Fredags myset fortsätter.
Hoppas ni alla får en bra dag.

,- emma
...en helt ny värld...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards