Alla inlägg den 16 januari 2015

Av Emma Andersson - 16 januari 2015 09:39

Minst sagt! Benjamin jag och Jocke är krassliga. :/ Hoppas iaf att Tildis och Basse klarar sig.
Annars är allt brs. :)

Började ju skolan dem 7:e, Har gått väldans bra faktiskt och så skoj är det med. Mkt intressant. :) Enda inom vården som jag inte finner så skoj är hemtjänsten, Det är absolut inget jag finner intressant men det är kanske för jag verkligen vet vad jag vill. :)
Jag väljer inriktingen akutvård kombinerat med medicin! Ska ut på vår första praktik nu vecka 11 och va ute i fem veckor, Ska bli skoj. Dock där kommer jag inte få inom det jag väljer då sjukhuset ch den avdelningen inte tar emot försen sista praktiken mem ska bli skoj att testa ngt annat sålänge. :) Kommer prova demensvården nu istället för hemtjänst och vanligt äldreboende.

Idag blir det en mysdag här hemma med lite god middag ikväll. :) Sen startar Fångarna på fortet idag med så Mathilda är lyrisk. :)

Nej nu upp till grannen för att lämna hennes papper från skolan då hon inte va där i Onsdags.

Ha en bra dag.

,-emma
...styrka...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards