Alla inlägg den 5 juni 2015

Av Emma Andersson - 5 juni 2015 20:13

Ibland händer saker som man aldrig riktigt kan va förberedd på. Ta vara på varandra och säg alltid vad du tycker om denne person till denna. Det är något jag lärt mig idag när en olycka hände på nära håll..

Annars så har jag haft min brevidgång på jobb denna veckan. Det gick jätte bra faktiskt. :)
Snart går barnen på sommarlov och jag med. Nästa Fredag sen är vi lediga två veckor tillsammans innan mitt schema börjar. Ja jag är ju inte bara sommarvikarie utan tim anstälkd med så kan ju iofs bli inringd innan då jag satt mig tillgänglig. De ringde faktiskt idag och undrade om jag kunde jobba vaken natt mdn fick tacka nej efter det som hände idag. Trist men kände att idag går familjen först! Kommer fler tillfälle. :)

Snart midsommar med gott folk, Vad har ni för planer? :)

Idag tog en annan familjemedlem studenten med, Jag hoppas hon haft och har en helt underbar dag. Så fin på bilderna jag sett, Lilla du. Kan inte begripa du är så stor. :)

Nej nu blir det lite mys här hemma till Gladiatorerna med barnen.

,- emma
...en dag...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards