Alla inlägg den 19 juli 2015

Av Emma Andersson - 19 juli 2015 21:30

Ja det gör det. Jag känner mig dock ändå rätt nere men lågan håller på att tändas och jag känner hur lugnet åter börjar hitta rätt i kroppen. Så jag är nog snart på benen igen. :) Va längesen jag kände på detta vis, Men jag antar att man behöver falla ner ibland och resa sig för att verkligen inse vissa saker. Det är jobbigt som tusan absolut men jag tror vi alla gör det någon/några gånger under vår livstid, Det hör liksom ändå till på något vis.

Annars så är det mestadels jobb som gäller nu, Bara någon dags ledighet i mellanåt. Enda negativa med det är att vi fått ställa in vissa planer för oss hela familjen men vi hittar istället på saker när jag har en dag fritt. Ledig helgen som kommer första gången nu så det ska bli rusktigt skönt faktiskt.
Hade varit skoj om man hade kunnat lura ut Jocke på en shopping runda då eftersom Basse fyller ju 1 nu den 15 Augusti! Va tusan hände liksom, Haha..

Ligger just nu i soffan och kollar på filmen de visar på kanal 5 idag, People like us heter den. Handlar om en kille som får reda på att hans far gått bort samt att han har en syster han aldrig hört talas om. Verkar bra än sålänge iaf. Dock är jag helt slut så tror inte jag orkar se klart hela, Ska ju upp och jobba kl 7 i morgon med så man måste ju knoppa i säng med.

Aja skriver nock mera i morgon.

,- emma
...en tid...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards