Alla inlägg den 6 augusti 2015

Av Emma Andersson - 6 augusti 2015 06:33

Jag har så ont i magen idag kan jag lova. Idag börjar nämligen Basse sin inskolning på dagis! Känns inte alls bra att han ska börja idag, Jag vill inte!! Mitt lilla bus. Hade det inte varit för plugg och jobb nu i höst så hade han fått vara hemma till i Januari. Jag älskar verkligen dagiset, De två stora har och går där och Basse kommer samgå på samma avdelning som Benjamin samt att personalen är den mest underbara jag mött men jag får ont i magen av tanken på att lämna Basse. Jag tror det har att göra med att jag började plugga i Januari och har varit iväg sedan dess sen jobbat nu sen i Juni. Jag vet att jag själv valde att plugga och jag ångrar det inte alls men att veta att han ska börja nu idag gör att det kryper i mig. Tror dock det kommer kännas bättre när vi kommer ner till dagis. Ska lämna in papper till köket med att han ska ha mjölk och soya fri kost men har inte varit några bekymmet med varken Mathildas eller Benjamins kost så. :D
Uppdaterar senare idag om hur dagen gått. :)
Hoppas ni får en bra dag alla.

,-emma
...en stund...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards