Alla inlägg den 22 oktober 2015

Av Emma Andersson - 22 oktober 2015 20:07

Då va även snart denna veckan slut, Dagarna bara springer iväg..
Lite kul inplanerat i helgen har vi med. :)
På Lördag ska vi på dop för Baltasar, Ja han heter ju inte det dock men jag kallar honom det. Är lilla Teo som ska döpas. :) Sen på Söndag så styr vi bilen ner till Helsingborg för ett besök på Busfabriken med barnen, Det ska bli roligt som tusan faktiskt. Vet ngn som läser här om de fortfarande har mjölk och soja fria alternativ? För man får ju inte ta med mat men barnen måste ju få mat i magen när vi är där. Någon som vet?
Sen blir det kanske ett besök på Väla, Vi får se hur möra vi är när vi lekt klart. Haha :D

I morgon bitti så ska vi till CSK (Central sjukhuset) här i stan med Benjamin på återkontroll nu eftersom han snart fyller 4.
Han är ju 9 veckor förtidigt född och hans hornhinnor satt inte fast riktigt när han föddes så det följs upp så han inte har en synrubbning. Är typ som gå till optikern men de använder lite andra saker på sjukhuset. Kontrollen förra året gick bra så jag hoppas även att denna gör det. Dock sa han idag att 'mamma får jag glasögon gör det inget då är du inte ensam' min lilla syrsa. <3 Jag hoppas ju dock innerligt att han slipper det.

Ligger just nu och kollar på Bytt är bytt på tv 4 och varvar ner efter en rätt intensiv dag. Har varit full rulle här hemma då jag fick ett ryck och möblerade om i sovrummet och donade och hade mig. Men det blidde bra iaf. :)

Nej nu lite chips och cola när jag intagit soffan en stund. :) Blir nog lite spelande sen. :)

Ha det bra alla.

,- emma
...harmoni...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards