Alla inlägg den 18 maj 2016

Av Emma Andersson - 18 maj 2016 12:20

sida har jag fått upp ögonen för på nätet. Helt underbara canvastavlor har de i mängder med motiv, Man kan även designa sin egna canvastavla inne hos de. 

Har ni inte varit inne och kollat på deras sida så råder jag verkligen er att gå in och kolla på http://www.feelhome.se/kategori/tavlor
Ni kommer absolut inte bli besvikna.
Jag har hittat en hel del godingar som jag mer än gärna hade prytt mina väggar med. :)
De finns en hel del olika motiv så som Buddha, Safari, Djur, Oljemålningar, Tropisk och så mycket mer. Helt klart värt ett klick in på sidan tycker jag. :)


Detta inlägg är i sammarbete med Feelhome.

Av Emma Andersson - 18 maj 2016 12:14

Igår kväll blev det en promenad med grannen efter maten. Va skönt att komma ut lite. :)
Barnen älskade förövrigt maten och åt MASSOR! :) Barnen här hemma hade kunnat leva på fisk om de fått. Hehe. Kul när de uppskattar hemlagat. :)

Idag är jag trött som bara den, Gubben och jag kollade på film på kvällen så klockan blev sent innan vi kom i säng, Ligger just nu och slappar på soffan innan barnen är hemma från skola/dagis och gubben från jobb. Bara jag och katten hemma, Tyst och lugnt men saknar stimmet.

Får nog bli en kopp kaffe på detta och två bloss.

,- emma

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards