Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Emma Andersson - 15 maj 2011 14:19

Höll på att somna i soffan för ngn halvtimme sen och vem kom i full nittio då och ropade mammmmma, jag är vaken? hehe..

Den lilla tösen gör en så himla glad så orden inte räcker till.. <3

Hon frågade efter Jocke men han är ju fortfarande iväg då börjar hon gråta. Hjärtat. <3


har suttit och kollat playhouse disney och myst lite, strax förbereda maten..


Ont som tusan har jag i min staackars nagel med, Slog i kanten på toaletten innan och nu gör det dunder ont, aj aj..


På tal om mitt föregående inlägg så menar jag inte att det bara är en som ska höra av sig utan man ska ju ända va två om det. Men lite respons vill man ju ha, Har varit nere många ggr sen jag/vi flyttade hit men aja..

Nu ska vi ta oss vars en kopp te jag och Mathilda, Jag en cigg, Sen ska jag inta soffan igen och mysa med Tildis kanske man hinner vila ögonen lite ;p

Av Emma Andersson - 15 maj 2011 12:33

Åter igen är det Söndag..


Igår va vi bara hemma och mös, Åt massa gott och kollar tv/film.

Regnade som attsingen här med, Men inte mig emot tycker det är härligt att sitta uppkrypt i soffan under en filt och höra hur regnet smattrar mot fönster rutorna. :)


Idag har det inte hänt så väldans mycket direkt, Jocke är iväg med Jhim och skulle jobba lite. Mathilda sover middag nu så just nu njuter jag till fullo i min ensamhet. :)

Fixar lite nudlar med och ska slänga mig i soffan...


Under dagen händer det nog inte så mkt skulle jag tro, Tildi ska hjälpa mig med middagen sen, korvstroganoff. :) mumsigt sen blir det soffmys, bus och lek. :)


Sitter lite och funderar över lite allt möjligt gör jag med nu när man sitter helt själv.. 

Jag är otroligt lycklig med Jocke och älskar både han och hela hans familj, Dom är så himla underbara både mot mig och mot Mathilda. Sådana glädjerus får man av dom alla. :)


Men min familj, Vart står dom egentligen? Jag får känslan av att jag kommer få detta här i nacken nu men det struntar jag i.


Jag vet att jag har min bror och familjen uppe i Jämjö men min riktiga pappa och dom där då? Noll där ifrån, Tycker det är himla trist må jag säga..

Men jag känner liksom attd et är jag somr inger, Skriver på fb mm.. Får inte mycket tillbaka och nu när jag med min lilla familj har flyttat 12 mil från Helsingborg så hörs vi inte längre knappt?! Dom har inte ens varit och hälsat på för att se hur vi bor, Trist men sant..

Dom andra jag nämnde har varit det, Men inte dom. Varför?

Visst okej, Micke (min biologiska) pappa har ringt nu i samband med min storebrors bortgång men jag kände inte för att prata med någon alls då, Jag mådde riktigt dåligt och visst jag mår fortfarande dåligt men borde man inte försöka ringa iogen, slänga iväg ett sms eller vad som? Mig själv personligen skiter jag i, men mitt barn, deras barnbarn. Ingen fråga hur hon mår, ja allt liksom. jag begriper det inte. Men jag känner inte för att lägga ner för mycket tanke verksamhet på det för det för det blir bara så fel då.


Usch vad långt och möjligtvis trist detta inlägget blev men aja..

Nu intar jag soffan och ser reprisen på plastikturisterna.


Ha det så bra alla.


emma , -


lycka är att vara behövd. <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards