Alla inlägg under juli 2012

Av Emma Andersson - 26 juli 2012 09:37

många ggr vilka det är där ute som läser min blogg.? Har ändå en jäkla massa unika i veckan, betydligt fler än jag räknat med! Så varför vara så blyga? Ni kan väl skriva en rad så jag vet? hehe..

Igår så va vi hos Pernilla och Mattias hela dagen, Kenneth och Irene kom med förbi, Våra gubbar åkte ut med båten och va iväg ett par timmar och fiskade och njöt lite. Vi fruntimmer och barnen satt och slappade i trädgården hela dagen, Mathilda badade en himla massa och Benjamin bara sov. hehe.. På kvällen sen på kom Emma och Kim så traskade vi bort till Kenneth och Irene och grillade, Gud så gott det va! :))
Idag är det lika fint väder och vi tänker banne mig inte sitta hemma, Nej nej. Färg behövs på denna kropp och ungarna rastas. :)

Måste säga att nu är Jocke inte långhårig heller längre!! Kapades en jäkla massa på honom, allt det svarta är med väck så nu är han blondie igen med, haha. Men fy för tusan så fin han blev, Nykär på nytt igen blev jag. :) Haha..

Nu ska vi mumsa i oss lite frukost sen ut.

, - Va rädda om det ni har, Det kan försvinna fortare än du räknat med. Personer eller ting, Håll hårt!

Av Emma Andersson - 23 juli 2012 21:00

vilket underbart väder det varit idag och fortfarande är. :) Hoppas väder rapporten stämmer och vädret håller i sig hela veckan. Mys! Jocke har varit iväg och jobbat idag och oj vad svart han va överallt när han kom hem, haha.! Är rätt så sleeten idag, Bea sov ju hos oss inatt så vi kom ju i säng sent som tusan och Benjamin vaknar ju som en klocka runt halv sex sex. Fick vilat en liten runda när ungarna sov iaf. Lasse, Vår hyresvärd va och lämnade en helt ny spis till oss idag. Jag sa till honom att jag inte ville ha häll utan med vanliga plattor så det fixade han... :) Nej nu ska vi dricka lite kaffe och spela kort, Men ha det så bra och va rädda om er.

Av Emma Andersson - 22 juli 2012 17:18

Nu kommer snart gubben hem. :) Ikväll blir det att vi går ut en sväng, Matar ankorna och myser lite. Jag och Tildis har ritat en massa och busat och lekt när Benjamin vilade. :) Full rulle nu när han är vaken igen, mys. <3 Fick en vänförfrågan på facebook när jag kollade den tidigare, Blev lite smått överraskad faktiskt men blev glad imombords faktiskt. :) Nej nu kom gubben hem så ha det bra.

Av Emma Andersson - 22 juli 2012 11:25

Ja idag skiner solen, underbart. Jag hoppas att solen väljer att stanna nu. Det är verkligen dags för sommar på riktigt nu tycker jag. Trött på denna höstsommaren. Barnen har sovit hos farmor och farfar mellan Fredag till Lördag. Jocke och jag va på Pernillas 30-års fest, Va en toppen dag/kväll förutom att Pernilla skadade knät rätt rejält. :( Igår va vi på Halmstads äventyrsland med Vevve, Håkan och ungarna och oj så skoj vi alla hade. :) Blir en tur dit snart igen. :)) Va duktigt slut allihopa när vi kom hem igår, barnen somnade fort och Jocke och jag inte långt efter, haha. :) Måste även berätta att Jocke och jag förlovat oss, vet inte om jag sagt något tidigare. Den 11:e gjorde vi det när vi hade 20 månader tillsammans! :) Mer lyckligt lottad än så här har jag svårt att tro att jag blir. :) Har mannen i mitt liv och två friska barn. <3 Snart är det dags för ett återbesök till Neonatalen med Benjamin med, Den 1:a Augusti ska vi dit, otroligt spännande ska det bli. :) Vi har världens underbaraste läkare och sköterskor till Benjamin där inne på sjukhuset så ska bli skoj att träffa dom igen, inte varit där inne sen han va tre månader ju, mycket har hänt på fyra månader. :) Just nu sitter Tildis och jag och myser i soffan med kaffe och varm obot. :) Ska fortsätta mysa lite nu, men ha det bra alla.

Av Emma Andersson - 18 juli 2012 16:03

Nu har Vevve, Håkan och ungarna åkt hem.. tack för dessa dagar. :) just nu är vi hos Pernilla och Mattias en sväng.:) Igår så kom min kusin och hans flickvän upp och hälsade på oss, det va skoj som tusan. :) Längesen man sågs, men vi ses snart igen. :) Jag hoppas innerligt att Benjamins tänder snart kommer upp, tycker så synd om honom, han har ju två på gång samtidigt. min lille pojk. <3 Nej nu ska jag återgå här, ha det så bra.

Av Emma Andersson - 17 juli 2012 20:10

den nya appen nu då. :) nu kommer man nog blogga lite mer effektivt tror jag. :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards