Alla inlägg under juni 2012

Av Emma Andersson - 21 juni 2012 14:54

Är alltid svåra att komma på. :p Har hänt en del sedan sist. Mathilda har ju fyllt 4! år,älskade storatös. :) Älskling har med fyllt år, Benjamin har hunnit bli ett halvår. Har varit full rulle på alla håll med allt, Besök hit o dit osv, lite tråkiga saker har med hänt men inget som jag går ut med här.. Har haft en del tankar om vissa saker med, Mathilda har börjat fråga varför vissa släktingar till henne inte finns med hos oss. En del har ju gått bort och på så vis inte finns med oss men dom som finns i livet som vi inte träffar frågar hon om hon gjort något fel så att det är därför de inte träffar henne. Det är svårt att förklara på et sett så hon förstår men jag har varit väldigt noga med att poängtera att hon inte gjort fel och att en dag så får hon själv fråga varför! Jag begriper då inte hur man kan blunda för sina egna barnbarn. Men nog om det, dom vet själva och skulle de höra av sig så är telefonen igång och dörren öppen. Det går framåt för Jocke och bandet med, så jäkla kul. :) Dom har fått en spelning på Vinslövs dagarna den 1 September och det är stort för dom. Spelar även in demos nu. Är jag en grouipe tro? Klart som tusan står jag längst fram och hejar och är mega stolt. :))) Idag såär det lek med tant Bea som gäller. :) på väg dit nu, som vi saKna henne. Nu ska jag måla målarbok med Tildis, får se hur det slutar med tanke på bi sitter ju i bilen. Men ha det bra alla.Kärlek till min familj, älskar er oändligt. <3

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards