Alla inlägg under maj 2012

...

Av Emma Andersson - 17 maj 2012 22:37

Sitter här och kuckelurar lite för mig själv. 
Barnen sover sedan länge, Jocke är iväg med bandet på open stage och spelar. Hoppas allt går bra. :)


Har kollat runder lite på nätet, Kollat tv och så bara. Njutit helt enkelt. Sitter just nu och kollar på båda barnen, Sådan kärlek man känner. Helt ofattbart, Jag har aldrig upplevt sådan kärlek innan jag fick Mathilda och ännu större blev den när Benjamin kom. Älskade gryn. <3

Annars idag har vi hållt oss inne förutom en liten lektur i trädgården, har ju varit ett jäkla väder. Blåser som fasen, spö regnar, sen ett u tre så lyser solen och himeln är blå! Hej svensk sommar? Eller vad ska vi säga egentligen?
Hoppas på bättre väder i morgon så man kan va ute och sen på Lördag vill jag med ha fint väder, För då är det loppis som gäller. :)

Många tankar har jag haft den senaste tiden med, Vet inte ritkigt hur jag ska göra. Ska jag bara strunta i att och låta det va som det är eller ska jag göra ngt åt det? Jag vill ju inte sätta någon i kläm vilket så fallet kommer bli om jag öppnar munnen men jag tycker inte att detta är rättvist, Inte mot någon av oss.

Nej nu vaknar Benjamin till här och letar efter nappen så ska ge honom den och pussa dom små, Sen intar jag soffläge och startar Skilda världar. Ha det. 

Av Emma Andersson - 17 maj 2012 22:34

över hur välskapt vår lilla knubbe är. Jag trodde då aldrig att en pojk som är född 8 veckor och 5 dagar för tidigt skulle växa sig och bli så stark och fin som han är, Med handen på hjärtat hade jag räknat med bakslag. Det låter hemskt att säga jag vet men han trotsade alla och är idag helt friskförklarad och utvecklas över förväntan. I morgon blir han 5 månader (3 mån korr) men han utveckas som en normal 5 månaders bebis, ligger över vikt och längd och har inga "prematur" drag i ansikte eller så enlig läkarna. :) Jag är så himla stolt över vår lilla grabb så orden räcker inte till.. Mamma älskar dig finaste Benjamin.

Av Emma Andersson - 16 maj 2012 18:58

tag sen jag va inne och kludda lite här nu.. Men varit lite mkt nu sista tiden.

Inget jag känner för att dela med mig här och nu men ja.


Annars så har vi haft Vevve med familj här ett par dagar på besök, Mycket trevligt må jag säga. :)
Blivit en massa bus och mys med ungarna, yatzy spelande, snack, korsord, film och mycket mer. :) 


Lilleman växer på bra med. 6310 gram och 65 cm lång va han sist, Vår lilla heffa. :) 
Ska till Bvc på Måndag igen för ny vikt och längd samt vaccination igen. :/


Även Mathilda ska dit nästa månad, Hon ska på 4! års kollen då.
HJÄLP! Tänka sig, om bara 3 ynka veckor blir mammas lilla fis 4 år, Vad hände där liksom? Skämmande som tusan, Men ack så stor och duktig hon är lilla prinsessan. <3


Nu ska Tildis hoppa i säng, Jag sätter mig i soffan medans Benjamin ligger i babygymmet och skrattar för fulla muggar och Jocke är iväg och repar. Men ha en bra kväll alla.


emma , -


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards