Alla inlägg under juli 2011

Av Emma Andersson - 20 juli 2011 22:29

Ja nu har tre månader gått sedan du min fina storebror lämnade oss här nere..
Men du är med oss dag som natt, det vet jag om. Du finns där och kollar till så allt är okej och så att vi mår och har det bra, Jag vet bara det! Saknaden är lika stor nu som då, Kan fortfarande inte riktigt begripa att du är borta.. Det finns så mycket, Så mycket jag vill dela med mig och att bara prata lite med dig gjorde alltid så stor skillnad. Jag älskar dig Pontus. <3


Just nu befinner vi, Jag Jocke och Mathilda oss hos älskade lillebror nere i Änelholm. Kom hit igår, Alltid lika skoj att träffa Tim och Janne..

Så lad över att Tim och jag kommit varandra nämre och att vi verkligen kan umgås på riktigt..

Dock har vi inte gjort så väldansmycket här, Vädret har ju inte varit det allra bästa.

Igår så blev det en del kortspel, Tv tittande, Snack och så..

Idag har vi varit nere på stan en runda och kollatläget sen bara haft innemys för har varit lite ruggit ute..


Nu sover Mathilda, Tim sover nog med och Janne spelar data, Jocke sitter och kollar i något meter tjock bok och jag sitter här.:p haha.. Spännande info va? ;)


Nu börjar Ncis med snart, Sen blir det nog sängen för denna damen kan jag meddela, Men ha det bra alla.


emma , -


<3

Av Emma Andersson - 16 juli 2011 09:56

som jag va här inne och skrev, Men har haft lite bloggtorka om man säger som så..

Sen har jag inte känt riktigt att jag haft något att skriva eller rättare sagt velat skriva något som jag vill dela med mig till allmänheten av..


Men nu tänkte jag bestämt skriva några rader. :)


På sistone har Mathilda gått på sommarlov från dagis, Vi har varit i Åhus och badat med Svärmor och ungarna, Varit på marknad. Besökt Kristianstads dagarna.

Åkt tåget ner till Mathildas morbror Tim och hälsat på i Ängelholm, Besökt hembygdsparken där, På vägen hem från Tim så blev det ett stopp hos Tildis moster Cattis där vi spenderade en natt, Snackade en massa om allt och ingenting, åt gott och bara va. :)

Mer har så klart hänt än detta men det som hänt är privat och inget jag väljer att dela med mig här, Inte just nu iaf..


Har regnat en massa här dom sista dagarna, Men vi har trotsat regnet och besökt Hästveda marknad plus kristianstads dagarna. :)

Varit riktigt trevligt måtte jag få säga.


Idag har vi uppehåll för regnet, Första dagen på 3-4? dagar ca..

Får se vad dagen bjuder på idag och vad folket här hemma är sugna på att göra..


Mathilda växer på i raket fart känns det som, Hon är så otroligt smart den ungen och hennes kommentarer skojar man inte bort. ^^, haha.. Så himla klockrena. Älskade unge som vi älskar dig. <3


Jocke, Min själsfrände, min älskade, min man. Jag vill föralltid leva med dig vid min sida, Du ger mig så mycket kärlek, Stöd, trygghet, och så mycket mer.. Jag känner mig levande med dig! Älskar dig. <3


Nej nu ska jag gå och göra mig en ny kopp te, Njuta av den och va ett tag.


ha det bra..

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards