Alla inlägg under augusti 2011

Av Emma Andersson - 28 augusti 2011 12:16

Ja det va ju ett tag sen som man skrev här, Har inte haft någon direkt lust om jag ska vara ärlig men nu så. :)


Vad har hänt då?

Hehe..

Mathilda är tillbaka på dagis igen efter sitt sommarlov, Vi har varit runt lite överallt och träffat folk, Varit iväg och kollat på en ny lägenhet som vi bestämmde oss för att tacka ja till så nu den 1 Oktober flyttar vi till Vinslöv. Känns bra faktiskt. :)

Varit hemma och myst en massa. <3

Varit iväg på släktträff med Jockes släkt, och en massa annat.. :)

Sen har vi även fått reda på att vi ska ha en bebis. :)

Går in i vecka 16 nu på Tisdag så bebis har varit med ett tag. :) hehe.. <3


Känns så himla spännande och mysigt att vi 3 här hemma ska bli 4, Att Mathilda blir storasyster. Hon pratar mycket med magen och tycker den kan sparka lite nu så hon får känna, Det tycker Jocke med iofs. :p haha..

Men jag känner bebis iaf. ;)


Idag kommer Vevve, Håkan och barnen och hälsar på. Vid tre kommer dom. :)

Vevve börjar ju skolan i morgon, Ska bli försakolelärare. Kommer hon fixa galant. :)

Jocke börjar med skolan nu den 5:e och sen börjar jag i Oktober först. :/ Men bättre sent än aldrig, right.


Nej, Nu ska jag gå och fixa till middagen så kan vi bara värma upp det sen.


Men ha det bra alla, Och jag lovar att jag kommer börja skriva mer nu. :)


emma , -


familjen. <3

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards