Alla inlägg under maj 2011

Av Emma Andersson - 31 maj 2011 14:33

Jag är med och tävlar om ett av dessa tre fina halsband inne hos

www.annasdagar.se 


 

Av Emma Andersson - 26 maj 2011 21:25

Så vart kvällen kommen igen..

Sitter här nu en runda och väntar på att Big Brother ska börja..

Har snackat en massa skit i telefon med Lollan i vanlig ordning. :p

Så glad att vi fått upp kontakten igen. :D Musslan, räkan och hummern. ;) hahahaha. :D


Dagis gick superb idag som jag hade på känn. :)

Blir bara inskolning en dag till sen kör vi på fullt ut...


Fisen ligger och sover just nu och den stora fisen står i duschen..

Blir soffmys nu innan Bb och sen blir det sängen. :)


Fredag i morgon och det innebär ju helg med extra mycket mys, bus och allt vad det hör till. :)


Ha en bra kväll alla.

Av Emma Andersson - 25 maj 2011 11:47

Onsdag är det då ja..

Grått och trist väder ute idag och blåser gör det med.. Inget roligt väder med andra ord. Får nog bli en inne dag för oss med film och massa soffmys. :)

Dagis drar ju igång i morgon med, Kommer gå superb tror jag. :)


Jocke är iväg, Vet inte riktigt när han kommer hem idag. Hoppas allt går bra iaf...

Nu ska Mathilda strax vila lite och då ska jag inta ryggläge i soffan, Kolla lite serier eller läsa min bok...


Förbereda lite inför middagen bör jag med göra, Men har noll ork!


Känner mig helt mentalt slut, Har varit så mycket nu runt kring men det känns ändå lite lättare någonstans så det är ju bra..


Nu kom fisen här och sa hon va trött och ville vila så då gör jag henne till lags.


emma , -


du finns i tankarna. <3

Av Emma Andersson - 24 maj 2011 19:05

Det gick bra hos läkaren idag. :)

Ska inte tvinga henne att gå om hon får så ont i fötterna för det kan ha med någon nerv i foten att göra tydligen så dom ska be bvc kolla lite längre fram på den för att se så det är ju bra det. :)


Annars har vi spelat en massa yatzy här hemma och bara slappat, skulle som sagt städa men inte kommit så långt i det projektet. :p haha.. Tar det i morgon för sen på Torsdag så börjar ju Mathilda dagis igen..


Pratat med Lollan en massa idag med. :p haha, Hon är så himla härligt störd den människan alltså. Musslan nummet ett.! hahaha :D


Nej nu blir det en kopp te, telefonera till Lollan och sen mys i soffan med mannen min, Lilla hjärtat har redan lagt sif så.


Ha en bra kväll alla.


emm a, -


Av Emma Andersson - 24 maj 2011 08:46

Fick lite sovmorgon här hemma idag till klockan kvart åtta, Skönt. :)

Har haft soffmys sen dess, Sen dög jag inte längre när ett barnprogram med tåg startade på playhouse. snällt. :p

Så jag satte mig här istället..


Idag är det inte fint väder ute och vi som ska vara ute och strosa innan läkaren idag med tankte på hur bussarna går här hemmaifrån, Suck.!

Aja, Så länge det inte börjar regna så ska man väl inte klaga egentligen.


Läkaren halv tolv då som sagt, Hoppas det kommer gå bra och att allt är som det ska. Men orolig är jag iaf, iom att hon säger att det gör ont vissa perioder. Hon stannar upp eller bara sätter sig ner och säger att hon inte kan gå. :( Får se vad dom säger helt enkelt. Håller tummarna iaf.


Annars blir det inte så mycket idag tror jag, Ska ringa lite samtal och så, tvätta, fixa mat, dammsuga. Det är väl det..


Nej nu ska jag t amig en kopp te och en cigg och plocka fram kläder. Men ha det så länge, Lär nog skriva en rad när vi kommer hem sen.


emm a, -


min lycka är ni. <3



 

Av Emma Andersson - 22 maj 2011 10:55

Ja då va denna veckan med slut..


Igår så hade vi Jennifer och Julia på besök. :) Trevligt, Grillade och tog oss vars ett glas vin. Skoj..

Men innan under dagen trodde jag fasen att jag skulle dö. Jag har för tusan inte cyklat på år och dar och Jennifer fick en briljant ide tyckte hon att jag skulle cykla hem till dom för att sedan handla till henne på systemet. Och snäll som jag är så hoppade jag på denna skrutt i bangbang cyklen och trampade som aldrig förr. haha.. Men kom fram jag :p Är egentligen inte så långt, Tog en kvar att cykla dessa 5-6 km. Men fy fan.. hahaha :p :)


Blev en fika när vi kom in till stan, Mys. :)

Mathilda och Jocke va hemma och mös dessa timmarna jag va borta, Skönt att dom får lite egentid och jag med för den delen...


Idga skiner solen, Skönt..

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag riktigt. Får se, Men blir nog lugnt. Jocke ska iväg på jobbefix senare idag med så.


Ha en bra söndag alla.


emma , -


min lycka är familjen. <3


  Haha, Bjuder på denna otroligt fina bild som Nenni ( Jennifer) tog igår. :P

Av Emma Andersson - 21 maj 2011 08:48

Fint väder vaknade vi till idag, Mysigt. :)


Igår så spenderade vi några timmar på förmiddagen på lekplatsen och rastade av oss. :)

Sen hem en runda och på eftermiddagen begav vi oss till svärföräldrarna, Lika trevligt som alltid att umgås med dom. :)

Skulle sovit där inatt egentligen men Mathilda ville verkligen hem igår kväll.

Somnade som en stock i bilen på väg hem sen lika fort i sängen väl hemma. <3


Vi kollade lite tv sen la vi oss med, Klockan elva! en fredag. :p haha, Men det va välbehövt. :)


Idag kommer Jockes kusin Jennifer hit. :) Nenni nenni som Tildis säger, Ska bli skoj.. Dricka lite vin kanske och flabba skit. :) Hoppas på att Bea och Julia med följer med. :)


Återstår att se ikväll om jordbävningen blir så pass stor så jorden går under som dom säger, haha.. Vi som överlever kommer ju tydligen leva i skräck tills den går under på riktigt i Oktober. haha.. Så himla löjligt om man tror på det. :p ^^,


Nej nu ska jag mysa med Tilids och ge henne fotmassage, Ont i fötterna har hon. :/


Ha det bra alla.


emma , -


Kärlek.. <3

Av Emma Andersson - 19 maj 2011 20:49

Nu blir det film tajm. :) Mean girls 2 ska vi se nu. :p

Fick som jag ville. ^^ haha :D


annars ikväll har vi druckit en massa kaffe ;p haha..

blir att testa en massa andra i morgon då vi ska testa mjölk skummaren med..


Funderar på att höra runder med lite folk i helsingborgs trakten om dom är sugna på att få lite gratis kaffe, Jag och Jocke kommer med vår mångapparat och kaffe, diskuterar lite och så :P hehe :)

Hojta till då isf. :)


I morgon blir det freeeeedagsmys. :) det har vi längtat efter. :D

Men nu blir med med mys. :)


Ha en trevlig kväll alla.


emma , -

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards