Alla inlägg den 16 februari 2014

Av Emma Andersson - 16 februari 2014 19:32

För detta mående.. Helt sårig runt näsan nu av allt jäkla snytande fast jag varit noga med att smörja med salva, Har trånga tårkanaler med så vid förkylning så "täpps" de igen, ögonen svullnar upp, blir röda och rinner som fan. Så ser rätt rolig ut nu, Iallafall på vänster sidan. Höger ögat är bra än sålänge.. Haha..
Och ja, Idag har jag kunnat snyta mig så jag nog tömt en halv flaska med mentol nässpray och jag som normalt sett hatar nässpray, Haha..

Nej nu blev det en massa gnällande här tycker jag. :p
Idag har det inte hänt många knop här hemma, Vi har lekt med barnen och fixat middag men mest har vi myst i soffan framför både Emil i Lönneberga och Madicken filmerna. <3 Mysigt faktiskt, Sen sprang Mathilda hem till Vera en sväng i förmiddags med.

Nu i veckan som kommer så är det en del möten på agendan.. Men kul att komma ut och träffa folk, Dock ser jag inte riktigt fram emot Torsdag då det är ortopeden med Benjamin! Jag vet ju redan nu att de kommer inte göra något utan kommer säga att det kommer bli bra när han växer till sig lite. Mhmm... Men försöker att tänka positivt och att han får hjälp iaf.

Nej nu har barnen lagt sig, Kaffekokaren är laddad tills i morgon bitti så nu bäddar jag och mannen i mitt liv ner oss i soffan och myser innan vi med kryper till kojs. Hoppas ni haft en bra helg alla.

,- emma
...en dag...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards