Direktlänk till inlägg 22 juli 2012

Solsken

Av Emma Andersson - 22 juli 2012 11:25

Ja idag skiner solen, underbart. Jag hoppas att solen väljer att stanna nu. Det är verkligen dags för sommar på riktigt nu tycker jag. Trött på denna höstsommaren. Barnen har sovit hos farmor och farfar mellan Fredag till Lördag. Jocke och jag va på Pernillas 30-års fest, Va en toppen dag/kväll förutom att Pernilla skadade knät rätt rejält. :( Igår va vi på Halmstads äventyrsland med Vevve, Håkan och ungarna och oj så skoj vi alla hade. :) Blir en tur dit snart igen. :)) Va duktigt slut allihopa när vi kom hem igår, barnen somnade fort och Jocke och jag inte långt efter, haha. :) Måste även berätta att Jocke och jag förlovat oss, vet inte om jag sagt något tidigare. Den 11:e gjorde vi det när vi hade 20 månader tillsammans! :) Mer lyckligt lottad än så här har jag svårt att tro att jag blir. :) Har mannen i mitt liv och två friska barn. <3 Snart är det dags för ett återbesök till Neonatalen med Benjamin med, Den 1:a Augusti ska vi dit, otroligt spännande ska det bli. :) Vi har världens underbaraste läkare och sköterskor till Benjamin där inne på sjukhuset så ska bli skoj att träffa dom igen, inte varit där inne sen han va tre månader ju, mycket har hänt på fyra månader. :) Just nu sitter Tildis och jag och myser i soffan med kaffe och varm obot. :) Ska fortsätta mysa lite nu, men ha det bra alla.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Andersson - 23 maj 2016 19:52

Vi haft idag va? Så underbart att solen är tillbaka igen, Tycker ni inte? :) Har intagit soffläge nu med ett glas sockerdricka. Ikväll är de Criminal Minds - Beyond Borders med. Det är bra faktiskt, Men de vanliga Criminal Minds är nock ändå snä...

Av Emma Andersson - 23 maj 2016 06:17

Då vart det Måndag igen, Och vad gör jag? Jo går upp kvart över fem idag för en viss herr Sebastian ropade. Nu sover han dock gott igen, Jäkla unge. Haha. :) Inte lönt för mig att försöka få någon mer sömn innan jag lämnat barnen idag. Ska börja ...

Av Emma Andersson - 22 maj 2016 06:20

Jag kom i säng runt 01 inatt och 05:23 vaknar jag av att Basse ropar maaaaaaamma. Mindre roligt det men jag får skylla mig själv som kom i säng så pass sent, Jag gjorde iaf en flaska välling till honom och han har nu somnat om men jag då?! Nej. Jag b...

Av Emma Andersson - 21 maj 2016 13:42

Jajamen, Jocke drog iväg med de stora barmen för att fixa lite på bilen samt laga punkteringen på Benjamins cykel. Jag och Basse myser på här hemma, Dock vilar han en stund nu så jag dricker en kopp kaffe med Maria. Ikväll står de mys på schemat...

Av Emma Andersson - 19 maj 2016 12:39

grannen på en kopp kaffe och litta skitsnack! Va skönt att få pratat lite, Tror vi båda två behövde det faktiskt. Ska snart ta tag i hemmet och rymma undan lite och dammsuga av innan jag ska förbereda middagen. Idag blir de spagetti och köttfärss...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards