Alla inlägg den 17 december 2012

Av Emma Andersson - 17 december 2012 21:15

Är åter här igen..
Har varit en rätt lugn kväll tycker jag.
Efter middagen idag som blev köttfärslimpa, potatis, morötter och hemmagjord brunsås så blev det familjemys i soffan sen julkalendern. Blir vi ser den på kvällarna då vi oftast sover vid den tiden här hemma. ;)

Nu sover barnen och gubben och jag bara tar det lugnt, Tror faktiskt jag ska göra mig en kopp te och krypa ner i sängen med min Mama tidning eller boken. Längesen man drack te nu faktiskt, Har ju blivit en riktig kaffekärring. Haha..

Lite mer kvalitetstid nu sen blir det krypa ner.
Hoppas ni haft en bra dag alla. 7 ynka dagar kvar till julafton nu.:)

,- emma

...<3...

Av Emma Andersson - 17 december 2012 10:17

Inför morgondagen!
Benjamin blir ett år i morgon..
Visst är jag överlycklig att han fyller ett och är med oss men när man tänker tillbaka vad som hände för ett år sen är man inte så tuff, Men vi har en kämpe, Han fick rätt på andningen och lyckades till slut få igång andningen men fyfan vilket första dygn det va.
Idag är det ett år sen jag fick ännu en blödning och ambulans in till sjukhuset då dom trodde dom fått stopp på det ännu en gång men när värkarna inte försvann efter ett dygn och ännu en blödning som kom den 18:e så gick allt mega fort.
Min älskade syrsa! <3

Annars har det varit rätt lugnt de senaste dagarna. Therese och Morgan kom hit i Lördags, Drack lite glögg och spelade sällskapsspel. :) Va en mysig kväll sen stannade dom över natten, Sen va det ju 3:e advent igår, Går snabbt nu. :)
Trist är det dock att snön håller på att töa bort. :( Men håller fortfarande tummarna för en vit julafton. :)

Nu ska jag fortsätta myset med Mathilda en stund innan jag måste ta tag i lite saker, Grabbarna sover ännu. Sen väntar vi kaffegäst. :)

Ha en bra dag.

,- emma
...Tids nogså kanske...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards