Direktlänk till inlägg 1 september 2014

Ny vecka

Av Emma Andersson - 1 september 2014 14:53

Ja då va det ny vecka igen.
Jocke började jobba nu i eftermiddags igen efter 10 dagar hemma med oss. Känns skumt att va själv med alla tre barnen men går bra, Saknar dock Jocke redan. :( Han jobbar eftermiddag denna veckan och är hemma vid tolv inatt och då sover vi alla förhoppningsvis.
Basse har varit vaken stora delar av dagen idag, Men nu sover han en runda, Benjamin vilar med och Mathilda är hos Ella och leker. Jag borde plocka undan lite men känner att jag inte orkar, La mig på soffan istället. Plockar ikväll när barnen lagt sig istället.
Va på bvc förra veckan och då vägde Sebastian 3085 gram, Ny kontroll i morgon på honom. :) Men nu tror vi att han börjar ta sig när han fått ny mat osv, Kräkningarna har upphört, Han sköter magen 1-2 gånger om dagen istället för 20-25 ggr, Han sover bättre och är inte lika orolig så det är jätteskönt både för hans del och för vår.

Mathilda och Benjamin va uppe i Karlskrona i helgen och mös, De hade haft det roligt och busat massor sa de. :) Jag, Jocke och Sebastian va runt lite på olika loppisar i helgen. Hittade några lampor. :) Sen fyllde jag år i Fredags med, Fick en underbar frukost på sängen och allsång. :) hehe..

Sara va här hela förra veckan med, Hon åkte hem i Fredags. Blev en hel del prat om allt och inget, Kortspel, god mat, lite shopping och mys till tven. :)

Nu ska jag vila mina ögonlock tänkte jag, Hörs en annan dag. :)

,- emma
...en dag, hoppet finns där...

 
 
Alvis

Alvis

1 september 2014 16:44

Hej! Vilken jättefin och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? KOLLA GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Andersson - 23 maj 2016 19:52

Vi haft idag va? Så underbart att solen är tillbaka igen, Tycker ni inte? :) Har intagit soffläge nu med ett glas sockerdricka. Ikväll är de Criminal Minds - Beyond Borders med. Det är bra faktiskt, Men de vanliga Criminal Minds är nock ändå snä...

Av Emma Andersson - 23 maj 2016 06:17

Då vart det Måndag igen, Och vad gör jag? Jo går upp kvart över fem idag för en viss herr Sebastian ropade. Nu sover han dock gott igen, Jäkla unge. Haha. :) Inte lönt för mig att försöka få någon mer sömn innan jag lämnat barnen idag. Ska börja ...

Av Emma Andersson - 22 maj 2016 06:20

Jag kom i säng runt 01 inatt och 05:23 vaknar jag av att Basse ropar maaaaaaamma. Mindre roligt det men jag får skylla mig själv som kom i säng så pass sent, Jag gjorde iaf en flaska välling till honom och han har nu somnat om men jag då?! Nej. Jag b...

Av Emma Andersson - 21 maj 2016 13:42

Jajamen, Jocke drog iväg med de stora barmen för att fixa lite på bilen samt laga punkteringen på Benjamins cykel. Jag och Basse myser på här hemma, Dock vilar han en stund nu så jag dricker en kopp kaffe med Maria. Ikväll står de mys på schemat...

Av Emma Andersson - 19 maj 2016 12:39

grannen på en kopp kaffe och litta skitsnack! Va skönt att få pratat lite, Tror vi båda två behövde det faktiskt. Ska snart ta tag i hemmet och rymma undan lite och dammsuga av innan jag ska förbereda middagen. Idag blir de spagetti och köttfärss...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards