Direktlänk till inlägg 5 september 2014

Tre veckor av inte bara dubbel

Av Emma Andersson - 5 september 2014 05:59

utan trippelt så mycket kärlek här hemma. Tänk att det idag är tre veckor sen Sebastian kom till oss. Tre barns mamma jag liksom. :) Att få ge så mycket kärlek till barnen är stort men den kärleken de ger i gengäld är 10 gånger större. Jag trodde när vi skulle ha Benjamin om det va möjligt att dela på kärleken men det gick och jag trodde inte den gick att dela mer tills Basse kom, Jag älskar alla mina underbara barn så högt så ord inte kan beskrivas. Jag kommer alltid stå bak de och finnas där för dom. Jag kommer ge de allt som jag själv inte fick av min mor, kärlek! Varje dag har vi tex kramkalas här hemma där vi bullar upp oss i soffan och myser, Älskar dig är ett ord som mina barn får höra minst en gång om dagen och de får ofta höra att vi är stolta över de när de gör något bra men samtidigt får de även höra att man blir arg och ledsen när de gör saker som de absolut inte får göra, Balansen finns där och det gillar jag.
Åh vad jag är tacksam för dessa tre små underverk, Ni är mina stoltheter. Jag älskar er så ofantligt mycket! <3

Just nu ligger jag här i soffan, tyst är här.. Jag kunde inte somna om när jag varit uppe och gett Basse mat vid halv fem.. Blir en powernap senasre idag känner jag.

Igår så va jag och barnen nere hos grannen och drack kaffe och pratade, Hon hade sitt barnbarn där med så barnen lekte en massa, åt glass och hade skoj så som de höll på. :) Denna grannen är helt underbar alltså, Så himla klok, rolig, tokig, fantasi full är hon och man har inte tråkigt en sekund i hennes sällskap. Åh vad jag gillar Rita. :)

Idag är Jocke fri som vanligt om Fredagarna när han jobbat eftermiddag. får se vad dagen erbjuder idag. Blir en sväng om med snabeldraken och moppen iaf sen får vi se. :)
Nej litta kaffe nu kanske, Hörs kanske senare.

,- emma
...lyckan är total...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Andersson - 23 maj 2016 19:52

Vi haft idag va? Så underbart att solen är tillbaka igen, Tycker ni inte? :) Har intagit soffläge nu med ett glas sockerdricka. Ikväll är de Criminal Minds - Beyond Borders med. Det är bra faktiskt, Men de vanliga Criminal Minds är nock ändå snä...

Av Emma Andersson - 23 maj 2016 06:17

Då vart det Måndag igen, Och vad gör jag? Jo går upp kvart över fem idag för en viss herr Sebastian ropade. Nu sover han dock gott igen, Jäkla unge. Haha. :) Inte lönt för mig att försöka få någon mer sömn innan jag lämnat barnen idag. Ska börja ...

Av Emma Andersson - 22 maj 2016 06:20

Jag kom i säng runt 01 inatt och 05:23 vaknar jag av att Basse ropar maaaaaaamma. Mindre roligt det men jag får skylla mig själv som kom i säng så pass sent, Jag gjorde iaf en flaska välling till honom och han har nu somnat om men jag då?! Nej. Jag b...

Av Emma Andersson - 21 maj 2016 13:42

Jajamen, Jocke drog iväg med de stora barmen för att fixa lite på bilen samt laga punkteringen på Benjamins cykel. Jag och Basse myser på här hemma, Dock vilar han en stund nu så jag dricker en kopp kaffe med Maria. Ikväll står de mys på schemat...

Av Emma Andersson - 19 maj 2016 12:39

grannen på en kopp kaffe och litta skitsnack! Va skönt att få pratat lite, Tror vi båda två behövde det faktiskt. Ska snart ta tag i hemmet och rymma undan lite och dammsuga av innan jag ska förbereda middagen. Idag blir de spagetti och köttfärss...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards