Alla inlägg den 3 november 2012

Av Emma Andersson - 3 november 2012 07:59

Ja det är det, Blev bara ca 2 timmars sömn inatt, Sen va Benjamin redo att gå upp, Så blev upp och ladda kaffekokaren och sätta i sig litta kaffe. Lite piggare är jag nu vill jag nog påstå iaf. :))

Har blivit en del mys sen vi gick upp strax efter fem efter en del bök, Mathilda sover fortfarande. Hon va trött som attans igår när vi åkte hem från Therese och Morgan. Lekte med Vilja och Leo, åt middag, flabbade massa skit, skrattade och spanade in deras nya hus, ack så fint. :)) Blir nog en träff snart igen.

Annars idag blir nog en dag som vi tar som den kommer lite, Jocke ska byta ut fläkten här hemma, Sen vill jag iaf att vi kör ett sista ordenligt ryck i trädgården nu inför vintern så vi verkligen blir klara där ute för detta året.

Nu kom en liten grabb resandes upp här mot soffan o ropar mamma, myste nyss ner oss i soffan. Någon som är trött? Verkar så, blir nog lite mys och sömn tror jag snart för hans del.
Som jag älskar er mina fina små barn. <3

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards