Alla inlägg den 18 november 2012

Av Emma Andersson - 18 november 2012 21:49

Va ett tag sen nu ja..
Ber om ursäkt, Har en hel del unika läsare varje dag fortfarande men det ekar verkligen bland kommentarerna, Vilka är ni? Ni som läser kan väl knoppa ner ett par rader? Hade varit skoj. :))

Helgen har vi spenderat i Gualöv hos Therese och Morgan, Tack för en underbar helg. :) I Fredags drog även jag och Tessan en snabbrunda till Karlskrona och lämnade gubbarna och barnen, Likaså på Lördagen men då begav vi oss till Ängelholm en snabbis. :) Ätit gott, Skrattat, Byggt naglar, Små pulat hemma hos dom, Grabbarna avnjutit någon öl och så mycket mer. En bra helg alltså.

Ikväll va ungarna trötta och somnade runt halv sju-sju, båda två faktiskt.. Men lite mys i soffan hann vi allt nu. :)
Jocke sitter nu och spelar lite på datorn och jag sappar mellan kanalerna. Blir nog en cigg snart sen kryper vi nog till kojs hyffsat tidigt idag. :)

Igår va det världsprematur dagen. - En dag jag skänker tankar till oss själva som fått ta del av en resa med en son född nio veckor förtidigt. Men även till alla andra föräldrar och barn som går genom detta och även de små starka barn som inte klarar sig. <3

Sen idag blir vår lilla syrsa 11 månader, Om bara en ynka månad så blir han 1 år! Hjälp!! Haha, Skrämmande, Vår lilla lilla gosse är en stor pojk nu.

Nu ska jag ta mig lite vatten och sträcka på mig lite men vi hörs.

,- emma
"våra minnen bär vi alltid med oss"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards