Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Emma Andersson - 4 januari 2013 08:55

Ja då va veckan gjord och helgen åter kommen..
Somnade inte försen typ två halv tre inatt så man va ju lagom pigg när lillebror ropade mamma 07:05 idag. Haha, Men får skylla mig själv, Min morgon att gå upp så. Nu när både Jocke och jag är hemma så tar vi varannan morgon, Skönt faktiskt men visst går vi upp tillsammans med ibland. :) Kidsen har fått frukost och vi har kollat på Pettsson och Findus, Mysig morgon med andra ord. :) Tildis kollar fortfarande barnprogram och Benji härjar rundor i kastrullskåpet. :p
Första Tildis frågade när hon kom ner va "har jag missat gladiatorerna nu?" Söta unge. Hennes favoritprogram och hon vet det börjar idag igen ju. :)

Idag får vi se vad dagen har att erbjuda, Ska nog städa undan det sista av julen men det är ju så mysigt om kvällarna, Kanske väntar någon/några dagar till. ;) Haha.

Nu, Lite mer kaffe och mysa ner sig i soffan hos Tildis.
Ha en bra dag.

,- emma
...Dagen kanske kommer...

Av Emma Andersson - 4 januari 2013 00:01

Så ja.
Då va man nerbäddad med Tildis ipad och Netflix är startad. :)
Barnen sover, Gubben spelar dator och jag ska börja glo Veronica Mars, Började kolla på den serien igår, Hur kan jag ha missat den? Bra ju.:)
Tänkte bara akriva godnatt så godnatt på er alla.

,- emma

Ovido - Quiz & Flashcards