Alla inlägg den 8 mars 2014

Av Emma Andersson - 8 mars 2014 07:23

Godmorgon alla där ute.
Hoppas ni sovit gott och vaknade upp till att solen sken som en annan gjorde. Underbart va det men trött som få är jag, Blev sent igår.
Vi va hos Pernilla, Mattias och Casper igår.. Mysigt.
Väl hemma sen så va det bums i säng för barnen och vi satte oss och kollade på lite serie avsnitt. Så kom väl i säng först runt ett tiden och stackars Jocke som började jobba nu för en kvart sen. Han jobbar kort dag får trösta sig med det iaf. :)

Jag har nu även gjort steg två på det jag skrev häromdagen, Kändes som rätt val att göra faktiskt. Fick trevligt svar tillbaka när jag berättade iaf så nu har vi bara ett steg till folk sen med lite tur så får ni reda på vår hemlighet, Riktigt kul är det iaf. :)
Känns skönt att få det gjort med även om vi idag inte har en relation direkt men vissa saker kan man inte ändra på och då han/de finns i tankarna och så, så känns det som rätt beslut.

Dagens planer idag blir hemma mys med barnen tills Jocke kommit hem från jobb sen beroende på hur Mathildas mage är idag så sticker vi nog till lekplatsen en sväng innan middag och godisätning.:)

Nej lite kaffe och en macka med pastrami på nu ska jag allt ha. Ha en bra dag. :)

,- emma
...jag förväntar mig inget men ville dela med mig...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards