Alla inlägg den 12 mars 2014

Av Emma Andersson - 12 mars 2014 09:03

All I want
All I need
Is to make you breathe
All that I want
All that I need
Is to make you breathe, yeah

It's all that I want
It's all that I need
Please begin to breathe.

<3 Som jag saknar dig!!

Av Emma Andersson - 12 mars 2014 08:35

Ja solen står på, De har lovat hela 16! grader idag, Galet! Men ack så härligt..
Nu ska jag strax upp och lämna barnen på dagis sen hem och ta tag i städningen, Har jag tur så hinner jag sätta mig i trädgården en stund och njuta av solens strålar innan jag ska hämta hem de. :)
Middagen är redan förberedd, Blir kyckling klubbor med ris och sås sen lite grönsaker till här hemma idag, Gott. :)

Fick lite sovmorgon här hemma idag till 07, Upp och startade kaffet och avnjöt en kopp i lugn och ro sen vaknade Mathilda vid halv åtta typ sen Benjamin nu vid 08! Vad hände där liksom? Haha..

Nej nu ska vi klä på oss och traska upp till dagis, bara Mathilfa som ska få på sig sina kläder med. Hon har fått någon knäpp fix ide om att hon inte kan använda byxor eller jeans för hon är faktiskt flicka, Ska va strumporbyxor eller leggins, Hujedamig säger jag bara. Är en kamp varje gång man säger att idag är det byxor som gäller och idag är en sådan dag. Strumpor, trosor och tröja är vad hon har fått på sig nu på 30 min, Suck! Haha...

Aja, Skriver nog mera senare.
Hoppas ni får en fin dag.

,- emma
...en dag...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards