Alla inlägg den 14 november 2015

Av Emma Andersson - 14 november 2015 15:45

Ja så får man ta det. Men de kommer bli bra detta, Jag kommer må bra igen. Att hamna i en depression är inge roligt och när en kurator och läkare säger det till en så blir det så konkret på något vis! Men jag är tacksam att jag bad om hjälp och nu ska jag börja på samtal och det känns otroligt skönt faktiskt.

Annars då? Jo mellan mig och Jocke är det bra igen, Alla har vi väl våra svackor men kommunikation är a och o och när vi väl började prata på riktigt så landade många pusselbitar rätt så nu är vi som nykära igen och den känslan ni, den är underbar. <3

Sjukstuga här hemma annars, Basse med hosta och hög feber, Benjamin med hosta och jag med hosta och dåsig i kroppen men men vi ska nock bli kvitt det med snabbt. :)

Prov i massage på Måndag har jag med och en del inlämningsupogifter i Psykiatrin som jag ska ta tag i idag med så man kan bocka av lite.

Snart är julen på ingång med ich jag längtar tills adventljusstakarna lyser i fönstren och ser fram emot att vakna och se hur fint snön ligger på marken, Jag hoppas innerligt att vi får en vit jul. :)

,- emma
...lycka...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards