Alla inlägg den 22 november 2015

Nnn

Av Emma Andersson - 22 november 2015 11:44

Av Emma Andersson - 22 november 2015 09:21

Ja igår kom det även snö här i Skåne. Barnen blev helt lyriska medans en annan bara vill gå i ide. Haha..

Många tankar som snurrar runder i huvudet om allt känns det som. Man tänker och analyserar, Vänder och vrider på saker för att se om det finns en lösning på tankarna men hur vet man egentligen vilket som är det bästa beslutet? Jag har bearbetat mycket i mitt förflutna men vissa saker som är gamla som ligger där och gror undrar man hur man ska ta in och förstå och sedan förså om vissa saker va rätt eller fel beslut i just den situationen. En kurator kan få en att tänka på många vis och jag är tacksam att jag har henne att ventilera med, Jag har nystat upp många knutar från min uppväxt tack vare henne och jag känner mig säkrare och mer självsäker i mina funderingar bland annat!

Annars så flyter vardagslivet på bra just nu tycker jag, Saker och ting känns bra här hemma nu och det är skönt. :D

Nej nu ska jag ha litta mer kaffe, De stora ska ut i snön en sväng och den lilla ska vila så då passar jag på att plugga lite då vi har ett rätt omfattande prov i morgon som avslut på en kurs. :)

,- emma
...tankar och lycka...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards