Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Emma Andersson - 5 juni 2011 10:26

Ni två är helt obeskrivliga, Ger mig så ofantligt mycket kärlek. Ni är bäst. Älskar er så oehört. <3


   

Av Emma Andersson - 5 juni 2011 10:09

Vi har idag med, Strålande sol idag igen ju. Kan det bli så mycket bättre? nej jag tror banne mig inte det..


Igår va ju som sagt Vevve med hela familjen här. :D

Va riktigt skoj att träffas igen, Va ju längesen ju..

Men vi tjattra på som vanligt. :) hahaha..


Vi grillade lite korv, Sen gick vi upp till Immeln och där badade Jocke, Håkan och ungarna.. :) Sen blev det lite yatzy och kort spel, en massa prat om allt och ingenting. :) Är så himla skönt att prata med Vevve för vi pratar verkligen om allt och då menar jag allt.. Är så tacksam för din min vän, Du är nog jävlar min allra bästa vän. :) Duster har vi haft stundvis och fler lär det säkerligen bli men vi vet precis vart vi har varandra. Du är guld värd gumman.


Mathilda sovit utan blöja inatt med och det hände ingenting. :D Du gör oss så stolt tösabit. <3 Blev en massa kiss i pottan i morse.. :)

Nu har hon intagit lite yoggi och macka och kollar just nu på special agent oso.

Jag sitter ju som ni märker här och Jocke ligger i sängen..


Får se vad dagen har att bjuda på idag, Blir nog ut och pressa lite i solen tror jag.. Sen mys, kanske någon film, och ikväll klockan nio sitter jag bänkad framför tv:en. :) Är ju finalen av Big Brother ikväll :D Den får banne mig inte missas. :p Hehe..


Nej nu ska jag gå och göra mig en kopp te, Vi måste köpa hem iste alltså. Hemskt att dricka vanligt te när det är så här varmt och kaffe vill jag inte heller ha då.. Fast det blir kanske en latte nu ist, dom är ju knappt varma så. Hmm, tål att tänkas på lite. :p haha..


Men ha en underbar dag alla.


emma , -


Ovido - Quiz & Flashcards