Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Emma Andersson - 15 juni 2011 12:03

Ja det har vi. Svärmor och sötaste Malva kom hit i förmiddags med bullar och födelsedagspresent till Jocke. :)

Mumsade i oss lite bullar och sen åkte Monica och Jocke iväg för att fixa lite saker inför Lördag då alla grabbarna ( förutom Kent) fyllde år i förra veckan så ska ha lite kalas/fest på Lördag.. :) Kommer bli trevligt..


Malva stannade kvar här hos mig och Mathilda, Dom är just nu inne på Tildis rum och kollar på filmen Trassel.. Man hör hur dom ligger och pratar och skrattar om vart annat, Så himla kärt. :)


Fint väder ute idag med, Men det blåser lite kallt tycker jag..

Inget planerat idag, Studiedag från dagis som sagt idag med.. Så idag håller vi oss hemma och myser en massa. :)


ha det bra, Nu ska jag ta min kopp och sätta mig i soffan tills töserna vill leka med den gamle. :p

Ovido - Quiz & Flashcards