Direktlänk till inlägg 27 januari 2013

- 1 grad

Av Emma Andersson - 27 januari 2013 09:12

Det klagar vi verkligen inte på, Det är det varmaste vi haft på fleeeeeeera morgnar, Har ju legat på mellan -15 till -21 nu i någon veckas tid. Är våren runt hörnet måntro? Jag vill ju gärna tro det iaf, haha. :)

Har läst att det snöat lite vart om men inte här, Och jag hoppas att det inte börjar här. Nu vill vi ha bort snön, Till och med Mathilda har tröttnat på snön och då är det illa, haha. :p


Benjamin vaknade vid halv ett inatt, Lite snorig, hostig och gnällig så blev lite mamma mys för hans del sen somnade vi tillsammans. Jocke la ner han i sin säng sen när han kom upp strax efter. 

BArnen vaknade vid kvart över åtta idag, Gick ner och mös och kollade barnprogram och nu leker dom så fint så jag passade på att sätta mig här vid datorn en snabbis. Jocke sover ännu.. Hade inte mage att väcka honom då han sov så sött, haha. :p


Jag är rätt trött idag dock, Va hel skumt igår. Jag somnade till lite i mellanåt hela tiden. Så himla slut i kroppen och huvudet, Men har nog med att göra med Benjamins vakna nätter.. :/ Undrar om jag har något skit liggandes i kroppen, Fryser, har lite hosta och rösten försvinner i mellanåt. haha.. Är det en förkylning så kan den mer än gärna få bryta ut, Haft detta ett tag nu ju.. Vill ju helst va frisk till den 11:e då skolan börjar.. Så låt mig va det, Vi vill inte ha hit en massa baskilusker och inte vill vi ha kräksjukan som går nu till huset. Stanna borta tack. :)


Nu ska jag gå och fylla på kaffe koppen min och ta två bloss. Ha en fin dag alla.


,' emma

...Tänker på er...

 
 
Mikael

Mikael

27 januari 2013 12:05

Hej, hoppas jag inte stör!

Jag ville bara höra med dig om du har något intresse av ett Modeforum? Tanken är att hjälpa mindre bloggare eller små hemsidor att synas som inte har råd att betala pengar för tex adwords eller bloggcast. Om man gör ett bra inlägg i modeforumet så får man automatiskt mer läsare och ett plus är att i vårt modeforumt är vi alla vänner och hittar på roliga saker tillsammans. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor kram från ModeMikael

http://forum.modekampanj.com

Emma Andersson

27 januari 2013 12:23

Hejsan Mikael..
Har nu varit inne och läst, Såg inte länken först. Hur gör man? Haha. Vill gärna va med. :) / Emma.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Andersson - 23 maj 2016 19:52

Vi haft idag va? Så underbart att solen är tillbaka igen, Tycker ni inte? :) Har intagit soffläge nu med ett glas sockerdricka. Ikväll är de Criminal Minds - Beyond Borders med. Det är bra faktiskt, Men de vanliga Criminal Minds är nock ändå snä...

Av Emma Andersson - 23 maj 2016 06:17

Då vart det Måndag igen, Och vad gör jag? Jo går upp kvart över fem idag för en viss herr Sebastian ropade. Nu sover han dock gott igen, Jäkla unge. Haha. :) Inte lönt för mig att försöka få någon mer sömn innan jag lämnat barnen idag. Ska börja ...

Av Emma Andersson - 22 maj 2016 06:20

Jag kom i säng runt 01 inatt och 05:23 vaknar jag av att Basse ropar maaaaaaamma. Mindre roligt det men jag får skylla mig själv som kom i säng så pass sent, Jag gjorde iaf en flaska välling till honom och han har nu somnat om men jag då?! Nej. Jag b...

Av Emma Andersson - 21 maj 2016 13:42

Jajamen, Jocke drog iväg med de stora barmen för att fixa lite på bilen samt laga punkteringen på Benjamins cykel. Jag och Basse myser på här hemma, Dock vilar han en stund nu så jag dricker en kopp kaffe med Maria. Ikväll står de mys på schemat...

Av Emma Andersson - 19 maj 2016 12:39

grannen på en kopp kaffe och litta skitsnack! Va skönt att få pratat lite, Tror vi båda två behövde det faktiskt. Ska snart ta tag i hemmet och rymma undan lite och dammsuga av innan jag ska förbereda middagen. Idag blir de spagetti och köttfärss...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards