Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Emma Andersson - 8 oktober 2013 15:58

Ja nu tänker jag faktiskt gnälla lite.
Jag har mega ont i kiden, Trots jag tagit smärtstillande! :/ Jag har tre leverfläckar på högra kinden som jag idag varit hos laser och kirugi kliniken för att få bort plockat och sagt och gjort. Nu är de borta och jag ska tillbaka i nästa vecka för att plocka bort de små stygnen jag har på kinden. De leverfläckarna har plågat mig länge, De har vuxit och kliat som bara den men nu slipper jag det, Kommer dock få tre ärr på kinden men det kan jag stå ut med. :) Kommer dock kännas konstigt att se sig själv i spegeln när de läkt klart, Blåmärke håller jag med på att få nu. Så i morgon kommer jag va riktigt snygg, Haha.. :p

Varit i skolan idag, Fick skjuts av pappa in i morse. Han kom hit igår och sov över. :) <3 Va skoj och mysigt. Hatar att vi bor så långt ifrån varandra även om vi ses ofta.

Nu kommer strax barnen hem och då åker vi hem till svärföräldrarna på en kopp kaffe och lite umgänge.:)

Ha en bra dag.

,- emma
...minnen är alltid kvar...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards