Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av Emma Andersson - 13 oktober 2013 08:51

Idag vaknade barnen vid halv sju, Men kändes helt okej att gå upp då iaf med tanke på att jag slocknade på soffan vid halv tio igår kväll med Mathilda. Somnade vid halv nio i Fredags, Haha.. Undrar om man fått något skit i kroppen kanske? Magen har börjat spöka en del iaf och maginfluensa går på dagis nu.. Blir arg om det visar sig jag håller på att bli sjuk, Har inte tid att vara hemma från skolan. Får se hur jag mår ikväll helt enkelt..

Idag ska vi iväg på kalas är tanken så hoppas vi kommer iväg.:) Ska snart upp och väcka Jocke så vi kan äta en god frukost tillsammans allihopa.

På Måndag ska jag ringa läkaren med och kolla när det gäller mina stygn, Tål ju inte att ha plåster i huet, Bara lossnar plus att jag är ullröd på det område som det sitter men såren är utan anmärkning iaf så det är bra.:) Stramar och spänner en del men ja..

Igår begav vi oss hem till svärföräldrarna, Blev en promenad i skogen plus ett stop hos Margareta och Willy. (Jockes mormor&morfar)
Väl hemma sen så bjöd svärisarna på god mat innan vi begav oss hemåt igen. Va en bra dag igår. :)

Nej nu ska jag försöka göra lite nytta här hemma.

,- emma
...en dag kanske...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards