Alla inlägg den 22 oktober 2013

Av Emma Andersson - 22 oktober 2013 07:13

Hos mig. Lala, sjunger lite. ;)

Mörkt, grått, ruggigt och trist väder ute idag. Men bara att bita ihopa, bäla i sig lite kaffe så blir man fit for fight.:) Snart dags för skolan igen, Sen blir det ut och äta lunch med töserna i skolan idag.:) sen ska jag iväg på möte..

Har fått reda på efter ett besök och massa information nu vart jag ska ha min APL. Den 18 November så börjar jag på Willys och kommer va där till jul, Så jäkla kul.:) Chefen där gav mig en hel del så kommer genomgå ännu en utbildning innan jag börjar där, en internutb. Skit kul.:) Bra att ha med sig sen med.:)

I helgen så va vi nere på Aqvakul med barnen, Som de njöt och badade.:) Efter ett par timmar där så va barnen rätt så möra, Även jag och Jocke men skoj hade vi iaf.:)
Blev mcd mat den dagen med sen ett stop och Pernilla och Mattias på vägen hem för lite kaffe sen väl hemma så slocknade barnen rätt fort och vi mös ner oss i soffan till en film innan vi la oss.:)

Söndag stod det städ på schemat och barnen är så duktiga på att hjälpa till.:) Är mycket roliga att städa när vi alla hjälps åt och de sätter sig fint i soffan när alla leksaker blivit undanstoppade in i lekrummet innan jag och Jocke gör det andra.:)
Vi har haft en toppen helg med andra ord.:)

,- emma
...tänker på er ibland...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards