Alla inlägg den 19 november 2013

Av Emma Andersson - 19 november 2013 05:57

Gick bra, Tiden gick snabbt och jag hade inte behövt va så nervös som jag va.. Haha..
Va rätt slut i huvudet när jag kom hem dock.. Men idag kör vi igen, Träningsvärken smyger sig till benen efter spring hela dagen men kul är det.:)
Är dock jäkligt glad jag hade med mig mina tabletter mot magkatarren för oj som det slog på vid tre tiden. Blir att ringa läkaren idag och få annat utskrivit för jag ska ju banne mig kunna utföra vanliga arbetssysslor utan att det gör så jäkla ont. Har fortfarande ont så idag blir omeprazolen min bästa vän. :p är bara så rädd över att ringa läkaren då jag har långt gången magkatarr så är jag rädd det håller på att smyg utvecklas magsår men jag hoppas jag har fel. Undersökning nästa, är dock rädd för den jäkla kameran som Inger (min läkare) sa de skulle använda om inte omeprazolen hjälpte inom 50 dagar, Jag har hållt på ca 70 dagar nu.. Fan! Men aja jag tänker inte ge vika för en sådan sak.

Vaknade kl 4!!! I morse och kunde inte somna om trots tappra försök så va bara att gå upp, fixa en macka, ta tablett och koka lite kaffe. Undrar hur pigg jag kommer va ikväll! Haha.. :p

Idag är en sådan dag då jag tänker extra på min fina bror. I morgon är det 2 år och 7 månader sen han gick bort, Känns som igår! Önskar så saker vore annorlunda så han va med oss här nere. Jag vet ju att han är runt oss på andligt vis, det har jag fått bekräftat mer än en gång men skulle vilja ha honom på riktigt här för verkligt prat, kaffe, bus och lek med barnen mm. ??

Nej nu ska jag börja göra ve mig, Får hänga in morgonrocken och komma i kläder, Bussen går kl 7. Men ha en bra dag alla.

,- emma
...hoppet...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards