Alla inlägg den 23 november 2013

Av Emma Andersson - 23 november 2013 10:12

Jag har små många drömmar som jag skulle vilja uppfylla/få uppfyllda.
Jag har redan fått de stora, Barnen och Jocke. <3 Jag har snart min utbildning, Det är stort för mig. :)
Mina nära och kära mår bra men det är så mycket annat.

Man tänker och maler i huvudet och man tänker att nu jäklar ska jag göra detta så får det bära eller brista men sen sätter modet stopp, Jag är rädd för att misslyckas.. Jag vet att man misslyckas här i livet och vissa saker måste man göra fel för att det ska bli rätt men jag vågar inte, Jag vill verkligen inte misslyckas, Det är det som stoppar mig! Jag har misslyckats så många ggr i mitt liv och gjort mycket fel så jag vill inte det mer. Även om misalyckanden och felen har stärkt mig som person. Varför är vi så rädda för att göra fel och misslyckas egentligen?

Jag vet att jag måste våga med mina drömmar en dag men vissa saker känns det som man har blivit för gammal för att våga? Eller det är bara nonsens? Haha..

Nu är det snart första advent och då börjar vi med julpyntet, Hade gärna gjort det nu men lovat att hålla mig till dess så får göra det. :)

Nu myser vi i soffan till lite barnprogram och bara är. :) <3

Ha en bra dag alla.

,- emma
...att våga...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards