Direktlänk till inlägg 26 oktober 2013

Bog kul att

Av Emma Andersson - 26 oktober 2013 06:22

vakna 04:50 en Lördag!
Tror min kropp är hyffsat inställd på att jag går upp vid fem-halv sex när det är skola även om vi börjar 9. Men åker hemifrån vid åtta tiden så jag vill ju gärna ha minmorgon cigg och kaffe i lugn och ro innan mina små hjärtan vaknar vilket de gör mellan 06-08. Haha. :)

Men udag? Hallå tjena liksom, Inte så himlans skoj. Regnat massa har det gjort med och jag känner mig helt skev i kroppen då jag somnade på soffan igår, Haha.. Jocke sa till mig att gå upp och lägg dig istället, Ja jag ska när jag är trött svarade jag sen somnade nog jag för har inget minne han sagt till mig igen. ;)

Idag ska vi till Pernilla och Mattias, Käka lite umgås och bara va.:)
Va meningen pappa skulle kommit hit idag egentligen men blev ändrat så barnen åker upp till dem nästa helg istället, Jocke och jag ska iväg då med så passade oss bättre. :) Pappa och Annika tar barnen någon helg så ibland eller så kommer pappa ner hit och busar med barnen och säger till mig och Jocke att vi ska ut och roa oss, Hehe.:) Älskade pappa.
Vi har ju i stort sett enbart de som ställer upp när det gäller barnen, Jockes föräldrar är inte så pigga på de. Jockes föräldrar som bor 5-6km här ifrån träffar barnen mindre än vad pappa och Annika gör och de bor ca 14 mil här ifrån, sorgligt men sant.. Aja Mathilda blev iaf överlycklig när vi berättade att de skulle åka upp där nästa helg och Benjamin skrek morfar och anikaka.:)

Sitter just nu här uppkrupen i soffan med morgonrocken om mig, Njuter av lugnet till en kopp rykande kaffe. Det ni, Det är harmoni!

Ni får ha en bra dag alla.

,- emma
...jag tycker det är så himla ledsamt att dörren är stängd så ni inte kan se, barnen borde inte få lida för ngt som skett mellan oss...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Andersson - 23 maj 2016 19:52

Vi haft idag va? Så underbart att solen är tillbaka igen, Tycker ni inte? :) Har intagit soffläge nu med ett glas sockerdricka. Ikväll är de Criminal Minds - Beyond Borders med. Det är bra faktiskt, Men de vanliga Criminal Minds är nock ändå snä...

Av Emma Andersson - 23 maj 2016 06:17

Då vart det Måndag igen, Och vad gör jag? Jo går upp kvart över fem idag för en viss herr Sebastian ropade. Nu sover han dock gott igen, Jäkla unge. Haha. :) Inte lönt för mig att försöka få någon mer sömn innan jag lämnat barnen idag. Ska börja ...

Av Emma Andersson - 22 maj 2016 06:20

Jag kom i säng runt 01 inatt och 05:23 vaknar jag av att Basse ropar maaaaaaamma. Mindre roligt det men jag får skylla mig själv som kom i säng så pass sent, Jag gjorde iaf en flaska välling till honom och han har nu somnat om men jag då?! Nej. Jag b...

Av Emma Andersson - 21 maj 2016 13:42

Jajamen, Jocke drog iväg med de stora barmen för att fixa lite på bilen samt laga punkteringen på Benjamins cykel. Jag och Basse myser på här hemma, Dock vilar han en stund nu så jag dricker en kopp kaffe med Maria. Ikväll står de mys på schemat...

Av Emma Andersson - 19 maj 2016 12:39

grannen på en kopp kaffe och litta skitsnack! Va skönt att få pratat lite, Tror vi båda två behövde det faktiskt. Ska snart ta tag i hemmet och rymma undan lite och dammsuga av innan jag ska förbereda middagen. Idag blir de spagetti och köttfärss...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards